pliki idl w pakietach podstawowych czy devel?

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 14 Maj 2003, 11:23:50 CEST

On Wed, May 14, 2003 at 11:23:08AM +0200, Grzegorz Godlewski wrote:
> Chodziło mi o to, że obie te rzeczy są potrzebne tylko niektórym użytkownikom.
> Z tym, że idl'e sprawiają więcej problemu.

Tym którzy będą korzystać z aplikacji używających bibliotek, które interpretują
idl-e dynamicznie? Więc, imho, "co ma wiatrak..." :-))

> Ale widzę poniżej, że w kwestii
> umiejscowanie tych plików się zgadzamy...

> Co w przypadku, jeżeli instaluję python-orbita, a chcę korzysać z idl'i
> tylko z jednego pakietu? Chyba jednak pakiety *-idl nie powinny być wymagane.
> Czy python-orbit wyświetla jakiś sensowny komunikat jak nie może znaleźć
> idl'a?

Nie wiem. Wogóle, to wygląda na to, że projekt jest nieużywany/nierozwijany.
Kiedyś python-pygtk korzystało z python-orbit, ale to już przeszłość.
Wygląda na to, że musimy teraz umieć spojrzeć głęboko w przyszłość. :-)
Pytanie brzmi czy są/będą jeszcze projekty, które będą realizować ideę
z python-orbit?

    wrobell <wrobell w ite.pl>