pliki idl w pakietach podstawowych czy devel?

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Śro, 14 Maj 2003, 11:45:14 CEST

> Nie wiem. Wogóle, to wygląda na to, że projekt jest nieużywany/nierozwijany.
> Kiedyś python-pygtk korzystało z python-orbit, ale to już przeszłość.
> Wygląda na to, że musimy teraz umieć spojrzeć głęboko w przyszłość. :-)
> Pytanie brzmi czy są/będą jeszcze projekty, które będą realizować ideę
> z python-orbit?
Jest jeszcze rozszerzenie do php... Nie wiem czy działa...

--
\ Grzegorz Godlewski                                                      /
/ Mail & Jabber: ggodlewski w pld.org.pl   GG: 1600799   ICQ UIN: 118261503 \