users - pomysł do przemyslenia....

Czw, 15 Maj 2003, 12:00:56 CEST

On Thu, 15 May 2003, Grzegorz Godlewski wrote:

> Swego czasu proponowałem coś takiego jak sprawdzanie, czy jakaś biblioteka
> po odinstalowaniu jakiegoś programu stała się zbędna. Pomysł upadł, ze
> względu na programy instalowane ręcznie. Czy taka sama sytuacja nie zachodzi
> ze względu na użytkowników? Jak dla powinni być zdefiniowani na sztywno
> w jakimś pakiecie.

Zaapewne nie rzadko wystepuje potrzeba odchudzenia systemu.
Kwestai w tym wypadku że poprostu ktoś musiałby zrobić ten kawałek skryptu
pokazujacy które biblioteki sa zbędne. Jak wywali ich listę to można
będzie puścić po pzrejzreniu to rurą an "xargs rpm -e".

Pomysł nia tyle upadł co nei został zrealizowany.