mapowanie klawiatury dla konsoli

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 14 Maj 2003, 13:15:58 CEST

On Wed, May 14, 2003 at 12:59:34PM +0200, Rafał Narloch wrote:
> Dziekuje za list. Jest pierwsza osoba, ktora zwrocila moja uwage na te
> daszki nad literkami. Ale rzeczywiscie Jakub ma racje. Niestety wpisanie:
> compose as usual for "iso-8859-2" spowoduje wypisanie przez loadkeys
> komunikatu o bledzie:
> loadkeys: don't know how to compose for iso-8859-2

Po zajrzeniu do źródeł: kbd ma wbudowaną w kod mapę compose tylko dla
iso-8859-1 - ale dla 8859-2 można ją włączyć z pliku o którym pisałem
przez:

include "compose.latin2"

(a żeby w ogóle compose działało, musi być podmapowane pod jakiś klawisz
- przykładowo poprzez 'include "compose"' włącza się mapowanie compose
pod PrintScreen oraz Alt-AltGr)