mapowanie klawiatury dla konsoli

Rafał Narloch rnarloch w manta.univ.gda.pl
Śro, 14 Maj 2003, 13:27:58 CEST

On Wed, May 14, 2003 at 01:15:58PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> include "compose.latin2"
>
> (a żeby w ogóle compose działało, musi być podmapowane pod jakiś klawisz
> - przykładowo poprzez 'include "compose"' włącza się mapowanie compose
> pod PrintScreen oraz Alt-AltGr)

  Napisalem w poprzednim mailu, ze jest juz poprawiona wersja, w ktorej
dorzucilem `compose.latin2', wiec sie troche spozniles.. Ale mimo
wszystko dziekuje. Tylko nie rozumiem po co podmapowywac to pod PrintScreen.
Samo dopisanie:
include "compose.latin2"
dziala u mnie prawidlowo (bo przeciez o to chodzi w includach...).

pozdr.
Rafal Narloch