mapowanie klawiatury dla konsoli

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 14 Maj 2003, 13:51:19 CEST

On Wed, May 14, 2003 at 01:27:58PM +0200, Rafał Narloch wrote:

>   Napisalem w poprzednim mailu, ze jest juz poprawiona wersja, w ktorej
> dorzucilem `compose.latin2', wiec sie troche spozniles..

Raczej pospieszyłem ze ściągnięciem po mailu :)
Chyba że to w3cache przetrzymało starą wersję.

> Ale mimo
> wszystko dziekuje. Tylko nie rozumiem po co podmapowywac to pod PrintScreen.

PrintScreen to przykład, akurat tak jest w include/compose...
W domyślnej mapie dla odmiany jest Ctrl-.

> Samo dopisanie:
> include "compose.latin2"
> dziala u mnie prawidlowo (bo przeciez o to chodzi w includach...).

A pod czym masz Compose?
Samo włączenie compose.latin2 u mnie (mam kbd 1.08-5) nie przypisuje akcji
Compose do żadnego klawisza:

$ dumpkeys | grep Compose
$

Po include "compose" już jest: