mapowanie klawiatury dla konsoli

Rafał Narloch rnarloch w manta.univ.gda.pl
Śro, 14 Maj 2003, 14:48:55 CEST

On Wed, May 14, 2003 at 02:36:06PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> A pod jakim klawiszem/kombinacją działa Ci compose?

Compose dziala mi pod PrintScreen'em. Ale wiesz, sprawdzilem, ze:
include "qwerty-layout"
przypisuje compose do klawisza PrintScreen
Wiec jesli przypisuje, to dlaczego u Ciebie niby nie?
Zawsze mozna wpisac do mapowania linijki:

keycode  99 = Compose
	alt	keycode 100 = Compose
Ale wydaje mi sie to zbedne. No ale jesli u Ciebie bedzie
nadal wystepowal ten problem, to bede musial tak zrobic...