mapowanie klawiatury dla konsoli

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 14 Maj 2003, 15:03:55 CEST

On Wed, May 14, 2003 at 02:48:55PM +0200, Rafał Narloch wrote:

> Compose dziala mi pod PrintScreen'em. Ale wiesz, sprawdzilem, ze:
> include "qwerty-layout"
> przypisuje compose do klawisza PrintScreen

Faktycznie, zawiera include "compose"

> Wiec jesli przypisuje, to dlaczego u Ciebie niby nie?

Już wiem - kolejność...
linux-with-alt-and-altgr nadpisuje te ustawienia.

Po zmianie kolejności na początku pliku na:

charset "iso-8859-2"
keymaps 0-6,8-9,12
alt_is_meta
include "linux-with-alt-and-altgr"
include "qwerty-layout"
include "compose.latin2"
        keycode  69 = Num_Lock         Caps_Lock
        control keycode 105 = Meta_b
        control keycode 106 = Meta_f
strings as usual

już działa bez dodatkowego mapowania compose.