XFree86-4.3.0-1.4

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 15 Maj 2003, 09:41:29 CEST

On Thu, May 15, 2003 at 04:22:26AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Poszło do przebudowanai i za kilka godzin powinno sie pojawić w test.
> Prośba po potestowanie.
> Jest jeszcze sporo do zrobienia przy tym ale to jzu szczegóły. Głwnei
> trzeba poprostu przejrzęć te modyfikacje jakei są u innych (są 7 sztuk
> XFree86*src.rpm w worku i moze patche z Debiana).
>
> Jeżeli wersja jak wpadnie w test bezie w mierę stabilna po pomimo nawet
> nie skończenia powyzszego przeglądu powinna wpaść do updates/general
> (najwyżej pojawi sie kilka kolejnych wersji)

Przypomniało mi się... nawet dla 4.3.0 nie zostały dokończone fonty.
Na razie można używać tych z 4.2.x.

Dla Ra pewnie zostanie to co jest (dla TTF raczej kiepskie), ale dla
Wybielacza skrypty post są do przepisania w oparciu
o SOURCES/fontpostinst.
Mam to w planach, ale ciągle nie mam kiedy :/

Na razie udało mi się zepsuć wxWindows :)
Wieczorem może naprawię... grrr, ta kobyła buduje się u mnie ponad
6 godzin.