XFree86-4.3.0-1.4

Czw, 15 Maj 2003, 10:01:54 CEST

On Thu, 15 May 2003, Jakub Bogusz wrote:

> Przypomniało mi się... nawet dla 4.3.0 nie zostały dokończone fonty.
> Na razie można używać tych z 4.2.x.
>
> Dla Ra pewnie zostanie to co jest (dla TTF raczej kiepskie), ale dla
> Wybielacza skrypty post są do przepisania w oparciu
> o SOURCES/fontpostinst.
> Mam to w planach, ale ciągle nie mam kiedy :/

Spróbwałbyś może to dorobić ? Ja przyznam się że bez dodatkowych pytań w
tej chwili nie wiedziałbym o co dokładnie chodzi. Wolałbym się w tym
momencie raczj skupić na tym co jeszcze można włączyć z poprawek jaki są
dostępne. Poprostu z fontconfig/xft jeszcze nie miałem za bardzo okazji
potańczyć :)
Potencjalnie też jest jeszcze troche do włacznia ze starego RA-branch w
kwestji ikonek i desktopów. To też tzreba będzie dograć do.
ak dobzre pójdzie to dzisiaj wieczorema lbo w nocy pójdzie jeszcze rel 2.

I jeszcze prosiłbym o głosy w sprawie fontconfig/xft standalone vs.
X11 included (za, przeciw, opinie ..).

XFree86-4.3.0-1.4 na x86 sa juz w test i jest jzu zindeksowane także jak
ktoś chcec to uzywajac greedy można to delikatnie poindtalowac. Jak pojawi
sie komplet paczek na pozostałe arch to przeniosę to ASAP do ready. Na
pozostałe archityektóry jeszcze się buduje i nie wiadomo czy przynajmniej
od strony budowania jest już czysto (ale raczje neispodzianek sie nei
spodziewam).

Prośba do dzimiego lub innych osób coby spróbowały zerkąć na sprawe
DRI/DRM żeby to też przygotować. Bez tego głębsze testy przynajmniej na
2.2 nie będą miały szansy.

Prośba także o raporotwnie użyć XF 4.3.0 na kernelu 2.4 gdzie DRI/DRM
jest. Czy poszło ? czy są jakieś nieprawidłowości itd.