RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Czw, 15 Maj 2003, 11:05:15 CEST

Dnia czw 15. maja 2003 10:22, Tomasz Kłoczko napisał:
> On Thu, 15 May 2003, Robert Kurtys wrote:
> [..]

> Jak przeczytasz jeszcze raz to co swormułowałem we wniosku końcowym to
> znajdziesz na to pytanie konkretna odpowidź bbędacą logiczną konsekwencją
> tego po co ma być w takich przypadkach HOME="/".
 czy chodzi ci o mail z wtorku okolo 22.26 ?
w nim kawalek pasujacy cokolwiek do pytania to:
-----
Więcej .. teraz już wiem wręcz dlaczego musi być dla tych użytkowników "/"
jako homedir i nic więcej. Otóż w ten sposób mamy prosta identyfikacje że
własnie chodzi o takich użytkowników "serwisowych". Funkcja
/home/share/empty jest ściśle związana z funkcjonowaniem sshd. Wręcz ten
katalog IMHO powinien przejść z FHS do sshd.
------
z powyzszego wynika ze wada /home/share/empty byloby przeciazenie jego
funkcjonalnosci(pytanie czy rzeczywiscie to jest przeciazenie)  i dalej nie
widze slowa na temat /usr/share/emty2.
btw wyszukiwanie _tego_ maila w calym watku jest uciazliwe i proponowanie tego
jest hmmm....., ale...nie mam prtetensji bo przy tych proporcjach ciezko
Tobie sie dyskutuje. niemniej gdybys mogl A jest gorsze od C poniewaz...<nie
wiecej niz 15 slow> i to samo dla A-B