RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 15 Maj 2003, 17:15:02 CEST

On Thu, May 15, 2003 at 11:41:54 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie ma ani jednego sensownego argumentu. Przeczytaj jeszcze raz wnioski
> jakie sformułowałem podsumowując całość.

W Twoich wnioskach nie ma ani jednego sensownego zdania.
No to teraz jest Twoje zdanie kontra zdanie kilku osób, będziemy się
rozumiem przekrzykiwali tak, nie, tak, nie, tak, nie?

> Po raz n-ty powtórzę że /usr/share/empty ma już konkretna funkcję i że nie
> powinno się mieszać grochu z kapustą *bo nie ma takiej potrzeby*.

Dokładnie!

Po raz pierwszy napiszę, że / ma już konkretną funkcję i że nie powinno
się mieszać grochu z kapustą *bo nie ma takiej potrzeby*.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/