XFree86-4.3.0-1.4

Czw, 15 Maj 2003, 11:23:51 CEST

On Thu, 15 May 2003, Artur Flinta wrote:

> Przeciw tym co są w XFree86 - są przestarzałe i nie nadążają za
> rozwojem innych programów. Za standalone fontconfig/xft - osobne
> paczki, łatwiejsza aktualizacja, i wogóle o czym tu rozmawiamy, o
> wywalenie expat czy innego badziewia z XFree86 i użycie własnego to nie
> ma dyskusji, więc skoro xft/fontconfig są osobno to nad czym się tu
> rozwodzić :)

Dobra tylko co z błędem budowania o jakim pisałem ?
Wyciąć budowanie xft/fonconfig nie pownno być trudno. Można to nawet
zrobic od razu tak że bedzie sie podawało w konfiguracji Imake czy ma sie
systemowe xft/fonconfig czy nie (tak jak z zlib przez [podawanei zmeinnych
HasXft, HasFonconfig).
Z tym błędem to chdozi o to czy to jest zależne od plików nagłówowych
XFree czy nie ?