XFree86-4.3.0-1.4

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 15 Maj 2003, 11:29:48 CEST

On Thu, May 15, 2003 at 11:23:51AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dobra tylko co z błędem budowania o jakim pisałem ?
> Wyciąć budowanie xft/fonconfig nie pownno być trudno. Można to nawet
> zrobic od razu tak że bedzie sie podawało w konfiguracji Imake czy ma sie
> systemowe xft/fonconfig czy nie (tak jak z zlib przez [podawanei zmeinnych
> HasXft, HasFonconfig).
> Z tym błędem to chdozi o to czy to jest zależne od plików nagłówowych
> XFree czy nie ?

Zależne. X 4.2.x ma za stare Xrender.
Dopiero w X 4.3.0 w Xrender.h pojawiło się:

#v+
#define PictStandardARGB32  0
#define PictStandardRGB24   1
#define PictStandardA8      2
#define PictStandardA4      3
#define PictStandardA1      4
#define PictStandardNUM     5

XRenderPictFormat *
XRenderFindStandardFormat (Display              *dpy,
                           int                  format);
#v-