users - pomysł do przemyslenia....

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 15 Maj 2003, 12:36:13 CEST

W liście z czw, 15-05-2003, godz. 10:19, Tomasz Kłoczko pisze:

> Nie, nie, nie .. temat jest szeroki jak stół bilardowy, a sprawa związana
> z użytkownikami to coś na szerokość palca.
ech... Ty zawsze jestes na "NIE" (stales sie zrzedliwy jak 70letni
dziadek.. no comments prosze - to jest moja opinia i juz jej nie
zmienie)

> Potrzbny jest ogólny schemat w którym będzie przymanjmniej jeden
> prawidłowio działajacych złożony przyapdek przejścia z jednego
> funkcjonalnego odpowidnika na drugi.
jesli myslisz o triggerach to gwarantuje Ci, ze nie jestes w stanie tego
zrobic. Stracisz mase czasu i wszystko rypnie sie tylko dlatego, ze malo
kto bedzie trzymal sie standardu nie mowiac juz o gubieniu (bynajmniej
nie celowym) triggerow w pakietach, ktore powinny je posiadac. Wystarczy
spojrzec na %pre i %post, ktore mamy w specach: uid_gid*.txt mial
trzymac baze userow i co? i psinco! baza swoje, spece swoje.

> Resztę bezie się robić patrzac na to
> bez wnikania w zasdę przepływy sygnałów/kolejnosci wykonywania
> poszczególnych kawałków.
w cuda wierze, ale nie takie

[...]

> Jeszcze raz: wybij sobie z głowy to że chodzi tu wyłącznie o
> użytkowników/grupy.
nie czytasz dokladnie

> Bez tego nie masz szans wogóle wejsć na drogę
> prowadząca do włąsciwego rozwiąznia.
czytaj dokladnie i nie neguj tylko dlatego, ze istnieje "Tylko Jedno
Sluszne Rozwiazanie (tm)"

> Tak czy inaczje żadnych dodatkowych pakietów na użytkowników czy grupy tu
> nie potrzeba. To są byty zbędne.
czytaj dokladnie! 1 pakiet, slownie: JEDEN pakiet!

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl