XFree86-4.3.0-1.4

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 15 Maj 2003, 23:34:36 CEST

On Thu, May 15, 2003 at 18:57:49 +0200, Artur Flinta wrote:

> [ciach]
>
> A u mnie jest OK:

To bardzo dobrze. Ale jak widziałeś na załączonych obrazkach gdzieś jest
błąd. Wystarczająco dziwne jest już tworzenie różnych fonts.cache-1. W
takiej sytuacji usuwanie pakietu działającego jest mocno dyskusyjne. Aha
- mam sygnały, że więcej osób ma problemy podobnej klasy, więc to chyba
nie jest coś z moją konfiguracją. Niestety nie za bardzo mam teraz czas,
żeby próbować to wyśledzić, dlatego proponuję pozostawienie tego do
czasu, gdy coś się wyklaruje - błąd najprawdopodobniej leży na styku
jakichś bibliotek i niekompatybilności w obrębie tego samego SONAME.

> http://at.kernel.pl/fonty.png

O, używasz tych pogrubionych:) No ale to jest GNOME. W moim KDE też
wszystko wygląda ładnie. Ale w IceWM nie. Już olać sposób, w jaki on
jest pisany, ale jeśli te dwie biblioteki są takie same, to zamiana nie
ma prawa niczego na zewnątrz zmieniać.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/