XFree86-4.3.0-1.4

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 16 Maj 2003, 12:04:15 CEST

Dnia 2003.05.15 23:34, Tomasz Pala napisał(a):
> [...]
> takiej sytuacji usuwanie pakietu działającego jest mocno dyskusyjne.
> Aha
> - mam sygnały, że więcej osób ma problemy podobnej klasy, więc to
> chyba
> nie jest coś z moją konfiguracją. Niestety nie za bardzo mam teraz
> czas,
> żeby próbować to wyśledzić, dlatego proponuję pozostawienie tego do
> czasu, gdy coś się wyklaruje - błąd najprawdopodobniej leży na styku
> jakichś bibliotek i niekompatybilności w obrębie tego samego SONAME.

A może to wina freetype? W sumie poprawiali tam coś pomiędzy wersjami.
A jest to jedyna zewnętrzna biblioteka z jaką linkuje się fc-cache i
przy okazji miała by ta biblioteka cokolwiek wspólnego z fontami.
[aflinta w warp aflinta]$ rpm -q freetype
freetype-2.1.4-1

> O, używasz tych pogrubionych:) No ale to jest GNOME. W moim KDE też

No , ja wiem czy one takie pogrubione, w 1600x1200 wyglądają całkiem
normalnie, lub wręcz są wystarczająco duże by były czytelne :)

			Artur