RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 16 Maj 2003, 11:00:56 CEST

On Fri, May 16, 2003 at 02:25:57 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> W tym wypadku jest to ewidentny błąd w pakiecie bo użytkownik mysql to
[...]

A co to ma do rzeczy!? Zapisz się może na jakieś kursy logiki, bo
przykro się robi czytając takie odpowiedzi.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/