RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 16 Maj 2003, 10:28:17 CEST

On Fri, May 16, 2003 at 02:25:57AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 15 May 2003, Tomasz Witek wrote:
> [..]

> W tym wypadku jest to ewidentny błąd w pakiecie bo użytkownik mysql to
> jest taki w przypadku którego dostęp do shella tegoż jest nie tyle
> przydatny co cześto nawet potrzebny i nie powinien mieć ustawiane
> HOME="/".

Co za różnica?? Przecież równie dobrze mógł usunąć użytkownika xfs,
któremu HOME nie jest potrzebne.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h