depmod (było Re: SPECS: slmdm.spec (HEAD) i wiele innych)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 19 Maj 2003, 22:41:56 CEST

On Mon, 19 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wciąż odnodnosze wrażenie że nieużywanie dystrybucyjnego i/lub kernela
> nawet z włąsnej paczki w której wymienia się tylko .config to taki
> specyficzny rodzaj chowania głowy w piasek i/lub niecheć do mówienia o
> tym jak kernel dystrybucyjny powinien wyglądać.

1. Zabronisz?
2. Mogę ci podać przynajmniej kilka rzeczy, które, nie powinny się znaleźć
w dystrybucyjnym kernelu, a mimo to chciałbym sobie włączyć, bo mam taką
potrzebę (np. huge memory - na kompach z normalną ilością pamięci powoduje
po prostu szastanie pamięcia, bo strony są wielkie).
3. Chciałbym mieć LIDS-a (i mam na 2 maszynach) - nie wolno mi na tym PLD
używać?
4. ....
.
.
.

Nie zaczynajmy tego tematu - każda strona ma swoje argumenty. Ja nie
jestem po żadnej - używam i takich i takich jajek, zależnie od sytuacji.
Nie może być tak, że blokujemy stosowanie kerneli niedystrybucyjnych.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...