depmod (by³o Re: SPECS: slmdm.spec (HEAD) i wiele innych)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 19 Maj 2003, 23:01:05 CEST

On Mon, 19 May 2003, Pawe³ Go³aszewski wrote:

> 1. Zabronisz?

Nie alwe nie zamierzam my¶leæ o ca³ej klasie przypadków si³y continuum
które jeszcze z jaki¶ powodów mi³by byc uwzglêdniane na poziomie pakietów
dystrybucyjnych.

> 2. Mogê ci podaæ przynajmniej kilka rzeczy, które, nie powinny siê znale¼æ
> w dystrybucyjnym kernelu, a mimo to chcia³bym sobie w³±czyæ, bo mam tak±
> potrzebê (np. huge memory - na kompach z normaln± ilo¶ci± pamiêci powoduje
> po prostu szastanie pamiêcia, bo strony s± wielkie).

Nie mów ¿e móg³by¶ podaæ tylko podaj.

> 3. Chcia³bym mieæ LIDS-a (i mam na 2 maszynach) - nie wolno mi na tym PLD
> u¿ywaæ?

Chcij sobie i nie meiszaj w to zasobów dystrybucyjnych. Ju¿ kilk razy by³y
przypadki ¿e nowe b³êdy LIDS przepusza³.
Je¿eli kto¶ ignoruje to ¿e jedyn± rzecZ± która mo¿e uchroniæ przed
skutkami b³êdów jest ich brak (tych znanych) to naprawdê nei mamy o czym
rozmawiaæ.

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl