alsa-driver nie buduje się

Pon, 19 Maj 2003, 23:09:19 CEST

On Mon, 19 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> ... kolejny? raczysz żartować.

Pisałem już kilka razy o tym i byłby to kolejny traz kiedy bym to
powtórzył. Po którce: zajrzyj sobie do updates/security i przykrzyj się do
czego to prowadzi (ile pakietów musiało tam wpaść tylk odlatego że zasoby
kernelowe nie mamy skupione w jednym pakiecie źródłowym).
Takie rzdrobienie spowodowało że z powodu jednego patcha na kernel trzeba
było poświęcić znacznie więcej sił i czasu na konserwacje tego.

Powtórzę: pisałem o tym WIELOKROTNIE i nie wiń mnie za to że nie dotarło
to do Twoj świadomości.

> warning. To nie jest śmieszne...

Masz racje .. to nei jest śmieszne obserować juz któryś raz z kolej
korelacje miedzy tym ze przypadek kiedy czegoś nie pamietasz albo
ignorujesz włąsnie w poniedziałek.

> TY wykładałeś dlaczego CHCESZ, żeby tak było. I nie słuchałeś kiedy ludzie
> ci mówili czemu tak nie jest dobrze.

Moment .. czyli jednak wiesz co o tym że pisałem o tym (?).
Wybacz ale teraz jestem już dość mocno skołowany :>

> Jesteś czysto złośliwy.

Oczywiście i wcale tego nie kryję. Poprostu nie widże juz innego sposobu
żeby próbioweac powstrzymyywać tewgo typu syskoki .. chyba że sam mi
podpowisz jak mam na to reagować (? .. bardzo chętnei się zastosuje do
tego).