alsa-driver nie buduje się

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 19 Maj 2003, 23:23:13 CEST

On Mon, 19 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Pisałem już kilka razy o tym

Że chcesz mieć starą alsę? nigdy.

> i byłby to kolejny traz kiedy bym to powtórzył. Po którce: zajrzyj sobie
> do updates/security i przykrzyj się do czego to prowadzi (ile pakietów
> musiało tam wpaść tylk odlatego że zasoby kernelowe nie mamy skupione w
> jednym pakiecie źródłowym).

Jakoś ilość pakietów perlowych ci nie przeszkadza i nie masz ochoty tego
"integrować"...

> Takie rzdrobienie spowodowało że z powodu jednego patcha na kernel
> trzeba było poświęcić znacznie więcej sił i czasu na konserwacje tego.

... jasne - a konserwacja takiego jednego patcha-krowy będzie łatwiejsza?
Nie żartuj.

> Powtórzę: pisałem o tym WIELOKROTNIE i nie wiń mnie za to że nie dotarło
> to do Twoj świadomości.

Nie pieprz. Czytałem to wiele razy i nawet kilka razy starałem ci
przemówić do rozsądku...

> Masz racje .. to nei jest śmieszne obserować juz któryś raz z kolej
> korelacje miedzy tym ze przypadek kiedy czegoś nie pamietasz albo
> ignorujesz włąsnie w poniedziałek.

Nie - to ty miewasz najbardziej _idiotyczne_ i _niedorzeczne_ pomysły
właśnie w poniedziałki. Nie wiem, chyba nuda w weekend tak działa na
ciebie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...