TAGowanie zakazane.

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Wto, 20 Maj 2003, 00:24:24 CEST

Droga grupo! :)

Chciałbym wiedzieć, co sądzicie o TAGowaniu rzeczy, które ktoś poskładał
do kupy (patche, dodatkowe opcje, etc) i nie poszło to na buildery. Moim
skromnym zdaniem, każde release które buduje się poprawnie i działa,
powinno być tagowane tak, by ta robota nie poszła na marne. No bo jaki
ma sens napracować się i doszlifować zestaw łatek dla konkretnej wersji,
jak przyjdzie ktoś i upgradnie ot tak sobie, bo widzi że nowy release
jest i część pracy pójdzie na marne (nei do końca, bo ocyzwiście można
cofnąć się w rewizji, ale dziękuję cofaniu się np przy XF, czy RPM by
uzyskać nakładające się patche - chcę zaznaczyć w tym miejscu, że nie
mam do nikogo o to żalu - że upgradują - jest to dobry znak :) ).

Nie jest to również atak w kierunku Ciebie Tomku, bo twoje zdanie już
znam, ale chcę również znać innych, ponieważ moim zdaniem jest to ważne,
a może się tylko mylę ("Only human" (c) Matrix).

Pozdrawiam.

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |