TAGowanie zakazane.

Wto, 20 Maj 2003, 01:58:16 CEST

On Tue, 20 May 2003, Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> Droga grupo! :)
>
> Chciałbym wiedzieć, co sądzicie o TAGowaniu rzeczy, które ktoś poskładał
> do kupy (patche, dodatkowe opcje, etc) i nie poszło to na buildery. Moim
> skromnym zdaniem, każde release które buduje się poprawnie i działa,
> powinno być tagowane tak, by ta robota nie poszła na marne.

Było juz o tym ze rel zmieniane jest w tedy kiedy jest to potzrebne z
punktu widzenai zasobów dystrybucyjnych, a etykietowanai uzwya się po to
żeby oznaczyć to co było dosepne w postaci zasobów dystrybucyjnych.

> No bo jaki ma sens napracować się i doszlifować zestaw łatek dla
> konkretnej wersji, jak przyjdzie ktoś i upgradnie ot tak sobie, bo widzi
> że nowy release jest i część pracy pójdzie na marne (nei do końca, bo
> ocyzwiście można cofnąć się w rewizji, ale dziękuję cofaniu się np przy
> XF, czy RPM by uzyskać nakładające się patche - chcę zaznaczyć w tym
> miejscu, że nie mam do nikogo o to żalu - że upgradują - jest to dobry
> znak :) ).

Co maja łatki do etykietowania ?
Kązda mzożliwa łata powinna być odesłana maintainerowi.
Pozostałe bez względu na to co się dziej i tak muszą być konserwowane.

Powyższe to nie jest i tak mówienie o pewncyh rzeczach w prost.
Kwestia jest zupełnie inna.
Gdyby zasoby dystrybucyjne ukazywały sie rytmicznie to powyzsza kwestia by
wogóle nie istniała.

Nest nie ma zamiaru być pełnym zbiorem pakietów i nikt na poważenie nie
zamierza także tu zajmwać się niczym innym co wykracz po za bezpośrwenie
wyprodukowanie zasobu do test.
W przypadku Ac są konkretne kwestie które nie są rozwiązne którymi osoby
zajmujace sie Nest nie są kompletnie obce.

W tym sensie zaczynam to wręcz ostanio postzregać tak że istnienie wogóle
Nest zaczyna być coraz bardziej szkodliwe bo prowadzi dokładnie do nikąd.

Sparwa pierwsza to gcc-ada.
Ktokolwiek może wziąć zasoby Ra, dalej zainstalowac gnat-a, i przebudować
gcc z --nodeps i dalej po doisnatlowaniu wygenerowanego gcc-ada
pzrebudować jeszcze raz gcc. Próbowałem kilka razy i an róznych
architektórach. Aloo wogóle się to nei buduje na tym poziomie albo
wrecz już nie daje się wygenerować gcc-ada przy pierwszym kroku.

Druga sprawa to sprawa perla o której choćby była mowa już dzisiaj.
Nadal nie ma głosu Radka w sprawie.