alsa-driver nie buduje się

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 20 Maj 2003, 08:44:00 CEST

On Tue, 20 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Perl nie zmienai się częsciej niż raz na rok.
> Tymczasem zapewniam Ci że do kernela mówgłbyś każdego tygodnai zebrać taka
> ilosć poparwek żeby meić doklądnei tyle rel pakietu ile tygodni w roku.
> Każda taka zmian bezie pociagać za sobą konieczność przebudowania tony
> innych towarzyszących zasobów.

Tomek i _wszystkie_ te poprawki wstawiasz w kernel ???

> Tak bedzie łatwiejsz. W przeciwieństwi do Ciebie zaczałem to już
> sprawdzać. W przeciweiństwiw do Ciebie pamietam dokłądnei z czym dodatkowo
> wiąże się przebudowanie kernela.

I w przeciwienstwie do sytuacji obecnej nie bede musial bezsensownie zasysac
ALSY i innych smieci na router .

> [...]
> Jeszcze raz napiszę, że potencjalnie wiele osób używających kernela
> neidustryucyu\yjnego potzrebuje nawet popraweinia konkretnych błędów i/lub
> dodatkowych cech które nei sa obecne w tymze dystrybucyjnym kernelu bo:
>
> - już samo zajrzenie do tegoż dystrybucyjnego kernela ze wzgledu na
>   stopień skompilowania pakietu mozę przyprawić o drgawki (to co
>   praktykuje Wojek na branchu to juz state of art w tej kwesji .. zero
>   myśłenia żeby to było mozliwei proste ale za to tona myślenia jak to
>   dodatkowo skompilować choćby poprzez utrzymywanie stada bcondów),

Tomeczku ......................

Nie, nie chcialem tego pisac, ale mnie zdenerwowales ....
ILE RAZY MAM CI MOWIC ZE TA TWOJA MEGA KOBYLA JEST DO DUPY ?!!!!!!!!!!!!!!!

Moze mi powiesz wiec skoro Twoim zdaniem bcondy sa niepotrzebne, jak w
kernelu Dzimiego zbudowac TYLKO kernel-smp ???
Tak, wiem, wykomentowac odpowiednie wpisy w kernel.spec ...
Wiesz Tomek, czasami jestes smieszny .

Twoje EGO czasem nie dopuszcza, ze mozesz sie mylic, tyle razy juz Ci
pisalismy na temat tej Twojej kobyly ...

Powiedz teraz modemowcom, ktorzy chca cos zmienic w tym Twoim mega-patchu,
ze musza _zassac_ circa about 10MB poprawic np. 1 linijke i znowu wyslac te
10MB - BEZ KOMENTARZA.

Aaa, jak jestes taki HOP do przodu, popatrz sobe na np. file systemy i
przyjemnej pracy przy laczeniu tego w jedna calosc ...

> - komuś sie nie chce i tak zintegrować zmiany po mimo że jest to w zasiegu
>   jego możliwości wykonawsczych. Wiecje .. nei ma nawet siły (?) zgłosić
>   że poprawka X warta byłaby wrzucenai do kernela.

Oooo ??
A jaka to poprawka ???
Wszyskie ktore _mnie_ wydaja sie interesujace sa w kernelu, jak ktos co
zglaszal to tez staralem sie to wlaczac.

Pozdrawiam.
			Lekko wQrwiony
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}