alsa-driver nie buduje się

Wto, 20 Maj 2003, 10:23:20 CEST

On Tue, 20 May 2003, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Tue, 20 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
>
> Tomek i _wszystkie_ te poprawki wstawiasz w kernel ???

Zdaję juz sobie zprawę o jakiego rodzaju nieporozumienie tu chodzi.
Ty też najwidoczniej nie wiesz jeszcze o co mi chodzi.
Rozmawiałem z Pawłem przed chwilą w barze (ludzie musieli mnie z boku
uciszać bo się nieco wydzierałem z lekka na Pawła ;)

W tym co pisałem napisałem między innymi coś na kształt żeby integrować
tyle patchy w jeden "ile się da". W tym momencie doszło do dziwnego (dla
mnie) zinterpretowania tego sformułowania. Mianowicie nie Tylko Paweł
zrozumiał to jako "integrowanie *wszystkich* patchy w jedny". Gdzie słowo
"wszystkie" w tym wypadku zostało przyjęte dosłownie.

Zupełnie nie wytłumaczalne jest dla mnie to że takze Paweł zakłozył że
jestem naprawdę niespełna rozumu :>
Zupełnie niezrozumiałe jest dla mnie dlaczego na sforłułowanie
"ile się da" nie nakładacie granic wyznaczanych zdrowym rozsądkiem (?) :>
Nie próbujecie się dopytywać gdzie te granice powinny być.

Ergo: temat wogóle w sumie nie został pzrez nikogo podjęty.

> I w przeciwienstwie do sytuacji obecnej nie bede musial bezsensownie zasysac
> ALSY i innych smieci na router .

Dlaczego zakłądasz że wszystko bezie w jednym pakiecie wynikowym ?
Ile razy było mówioine że dobrze byłoby powidzielać grupy modułów w
podpakiety ? za każdą taka okazją grupa modułów z alsa była wymieniana
jako jeden z pierwszych kandydatół do wydzielenia.

[..]
> Tomeczku ......................
>
> Nie, nie chcialem tego pisac, ale mnie zdenerwowales ....
> ILE RAZY MAM CI MOWIC ZE TA TWOJA MEGA KOBYLA JEST DO DUPY ?!!!!!!!!!!!!!!!

Mów zdrów. Primo wogóle nie rozumiesz nadal o co mi chodzi.

Zakładasz tylko że wiesz o co chodzi i znowu .. nie próbujesz wyjaśniać
konkretnych szczegółów, nie próbuejsz zastanawiać sie nad konkretnymi
scenariuszami .. poprostu juz wiesz że tak sie nie da.
Poprostu na podstawie włąsnych wyobrazeń doszedłeś do wniosku że jest to
conajmneij chory pomysł i na tym kończysz.
Otóż powiem Ci zę sie da. Nie masz chęci tego robić ani na to patrzeć ?
Nie ma sprawy.

Nie bądź tylko zdziwiony w pewnym momencie jak zobaczysz konkretnyc wynik
zmian w formie o jakiej myśle a z czego przekuciema na słowa mam jeszcze
najwidoczniej kłopoty i że jak sie okaże że jest to zupełnie coś innego
niż sobie wyobrażałeś.

Priimo: załż że to co chcę zrobić jednak jest racjonalne i dalej zacznij o
tynm myśłeć/pytać się o detale. Gdybym wiedzieł co tu mozę być neijasne
już sam bym próbował to wyjaśnić.

[..]

> Oooo ??
> A jaka to poprawka ???

Nie wiem jak. Nie używam niedystrybucyjnego kernela. Pytaj się tych osób
które to robią, a nie mnie. KLwestia że zakłądasz ze skoro nikt nei pdsyłą
Ci informacji o tym co mozna włączyć to najwidoczniej jest jzu włączone
wszystko co fabryka wyprodukowała .. karm się dalej złudzeniami.