perl

Wto, 20 Maj 2003, 11:04:44 CEST

On Tue, 20 May 2003, Radoslaw Zielinski wrote:
[..]
> Samo /usr/bin/perl jest bezużyteczne.  Ma sens tylko z tym, co jest
> obecnie w perl-base (modulo niezbyt oczywisty nadmiar).

Dobra przebudowałem sobie kontrolnie perla z HEAD.
PAtrząc na speca musiałęm odneiść jakeiś mylne wrażenei co do rozkładu
zasobbów a pakeitach wynikowych .. takze to co napisaęłm do tej pory
mozesz spokojnie zignorować

Niemniej .. z tego co widzę teraz (lepiej niż przedtem na podsatwie tylko
analizy speca) układ jest takie że w sumie są dwie istotne przetasowania:

- to co mniejwiecej [1] było w perl-modules jest w perl-base,
- pakiet peerl wogóle nie zawiara żadnego pliku tylko pustą strukórę
  katalogów z którymi nie wiadomo było co do tej pory robić.

[1] z dokąłdnoscia do tego że konkretne kawałki przewędrowały meidzy
jakimiś pakietami .. w sumie nie są to istotne zamiany (z punktu widzenai
ogólnej taktyko podziału jaki dotąd takze w perlu 5.6 przyświecał .. cały
podział został tylko wykonany neico bardziej precyzyjnei j boe też wiecej
wiesz na temat tego co gdzei konkretnie moze się znaleźć :).

Mówiac inaczej zamieszanie jednak jest to to pod pewnym wzgledem nawet
wieksze niż poprzedni :) bo nie dość że perl nie zawiera parla to w sumie
nie zwiera niczego istotnego.

Radek jaki sens jest rbić taki podiał ?
Dlaczego nie można poproastu obecne perl-base -> perl, a gołą struktóre
katalogów dołączyć do perl-modules ?
Tym samym zniknałby jeden pakiet.

Po miomoze ze szzedłem z poziomu wyobrażeń do poziomu faktycznego
stanu to nadal mało mi się to podoba .. poprostu.
Raszta rzecz wyglada na poprawne i mam w tej chwili obiekcje tylko co do
powyższego.

[..]
> [...]
>
> Czy automake aby na pewno jest aby pakietem potrzebnym w typowym
> systemie?

Nie. automake jest poprostu takim niejwięcej dość średnim reprezentantem
pakietów które mają jakieś związki perlem.
Poprostu jako taki nadaje się dość dobrze żeby próbowac przystawiać to do
nowego perla i sprawdzić jak to się bedzie układać.

[..]

> Hmmm, ja nigdzie nie pisałem, że to jest skończone.

Co jeszcze Twoim zdaneim jest ot w takim razie do skończenia ?