TAGowanie zakazane.

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Wto, 20 Maj 2003, 11:10:05 CEST

On Tue, May 20, 2003 at 10:40:30AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Jak to nie mozna?

Tomek przeciez napisal, mozna tagowac tylko to, co leci na buildery ;/
Nie rozumiem w koncu teraz czy mozna tagowac czy nie - oczywiscie nie
chodzi mi o tagowanie w sposob, co leci na buildery, ale dowolny sposob
tagowania - przeciez Tomek twierdzi, ze to rozwali porzadek, bo skad
on bedzie wiedzial (cytuje z pamieci) czy to co jest otagowane rzeczywiscie
dziala (to bylo tam w watku apropo usuniecia taga czy brancza, ktory zaczalem)

> Mozesz np. uzywac tagow:

To jednak mozna tagowac ?

> Albo wymyslic podobne. Takie juz nie sa zastrzezone.

ja sobie wymyslilem DJRZULF-name-wersja-rel mozna ? ;)

--
.----[ a d m i n at w o m b b dot e d u dot p l ]----.
| Przemysław Stanisław Knycz,  Registered Linux User |