TAGowanie zakazane.

Wto, 20 Maj 2003, 11:15:22 CEST

On Tue, 20 May 2003, Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> Tomek przeciez napisal, mozna tagowac tylko to, co leci na buildery ;/

Etykiety nie maja historii zmian. Zmiany jakei się to wprowadza jeżle
dochdzi do kasowań sa neidodwracalne.
Jeszcze raz proszę Ciebie .. daj sobei z tym spokoj i zajmij się tym
wszystkim czego wprowadzneie będzie powiodować że na zasobach pojawią się
etykeity od wydanych oficjalnei zasobów.

Mówic jeszcze ianczje co do etykeitowania to moja odpowiodź jest
"tak - aczkolwiek niechetnie".

> ja sobie wymyslilem DJRZULF-name-wersja-rel mozna ? ;)

A potem ktoś inny widżac że żółwiu moze to i poczuje sie wręcz zobowiazany
żeby takze nanosić włanse etykiety.
Osoby któte nei będą zwiazne z robieniem dystrynucji jak zobacza gasz
conajmenienj małosensowncyh etykeit to sie za głowę złąpią i pomyślą
"wariaci".
Lepiej daj sobie z tym naprawdę spokój.