alsa-driver nie buduje się

Wto, 20 Maj 2003, 11:21:06 CEST

On Tue, 20 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
[..]

> Nie, to ty się karm złudzeniami...
> NIE DA się zrobić kernela dla każdego...

Tym bardziej nie ma sensu integrować w kernelu dystrybucyjnym wszystkich
możliwych ewentualności na wypadek tego gdyby ktoś nie uzywał takiego
kernela.

> Przyklady patchy? patche low-latency i preemptible. Na desktopach to jest
> cud, miód i orzeszki, ale _nigdy_ nie nada się to na serwery - ze względu
> na swoją specyfikę i *spadek* wydajności.

Co za problem produkować dwie linie kerneli ? (kiedyś zostanei to
zamiecione przez modularny scheduler)

[..]
> arpd - normalnie powinno być wyłączone (już kilka razy dzimiego upominałem
> - w naszym kernelu jest włączone chyba ciągle)

Nie ma także ogólnie przeciwskazań żeby było to włączone :)