alsa-driver nie buduje się

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 20 Maj 2003, 10:59:39 CEST

On Tue, 20 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> mnie) zinterpretowania tego sformułowania. Mianowicie nie Tylko Paweł
> zrozumiał to jako "integrowanie *wszystkich* patchy w jedny". Gdzie
> słowo "wszystkie" w tym wypadku zostało przyjęte dosłownie. Zupełnie nie
> wytłumaczalne jest dla mnie to że takze Paweł zakłozył że jestem
> naprawdę niespełna rozumu :> Zupełnie niezrozumiałe jest dla mnie
> dlaczego na sforłułowanie "ile się da" nie nakładacie granic
> wyznaczanych zdrowym rozsądkiem (?) :> Nie próbujecie się dopytywać
> gdzie te granice powinny być.
>
> Ergo: temat wogóle w sumie nie został pzrez nikogo podjęty.

Nie został, bo nikt nie siedzi w twojej głowie, żeby wiedzieć co autor
miał na myśli.
Skala "nieporozumienia" powinna ci dać mocno do myślenia...

> Nie wiem jak. Nie używam niedystrybucyjnego kernela. Pytaj się tych osób
> które to robią, a nie mnie. KLwestia że zakłądasz ze skoro nikt nei
> pdsyłą Ci informacji o tym co mozna włączyć to najwidoczniej jest jzu
> włączone wszystko co fabryka wyprodukowała .. karm się dalej
> złudzeniami.

Nie, to ty się karm złudzeniami...
NIE DA się zrobić kernela dla każdego...

Przyklady patchy? patche low-latency i preemptible. Na desktopach to jest
cud, miód i orzeszki, ale _nigdy_ nie nada się to na serwery - ze względu
na swoją specyfikę i *spadek* wydajności.

Ważniejsze są jednak ustawienia .config - jest trochę sprzecznych...
huge memory pages - już pisałem.
arpd - normalnie powinno być wyłączone (już kilka razy dzimiego upominałem
- w naszym kernelu jest włączone chyba ciągle)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...