TAGowanie zakazane.

Wto, 20 Maj 2003, 11:38:03 CEST

On Tue, 20 May 2003, Tomek Orzechowski wrote:
[..]
> LOL! O mało nie spadłem z krzesła.
>
> Czy przygotowywanie (i 'znakowanie', tak aby nie wstrzymywać dalszych prac)
> działającego oprogramowania jest sprzeczne z celem jaki sobie
> postawiliśmy, czyli tworzeniem dystrybucji? Nie rozumiem.

Pozwolisz że zachowam sobie ten list po to żeby go kiedyś jeszcze raz
tutaj zacytować ?

Jest takie przysłowie: "daj kurzę grzędę, a nona 'ja wyzej usiende'" ?
Takz ciezko wyobrazuić sobei to że oprócz żółwie zjadzie sie ejszcz
dziesięć innchy osób któtre będą w sumie robic to samo po mimo tego że
przez kilaka lat nie było najmneijszej potzreby robnienioa niczrgo w
kwestji etykietowaniania ?