TAGowanie zakazane.

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Wto, 20 Maj 2003, 11:48:42 CEST

[20 maj, 2003] Tomasz Kłoczko napisał:

>Takz ciezko wyobrazuić sobei to że oprócz żółwie zjadzie sie ejszcz
>dziesięć innchy osób któtre będą w sumie robic to samo po mimo tego że
>przez kilaka lat nie było najmneijszej potzreby robnienioa niczrgo w
>kwestji etykietowaniania ?

Good point. Ale przez tych kilka lat nie mieliśmy do czynienia z:

* grupowym przygotowywaniem takich kobył jak KDE czy OO
* jednoczesnymi pracami nad różnymi gałęziami dystrybucji (to, że ich
	IMHO za dużo się zrobiło to inny problem)
* masowym 'własnoręcznym' budowaniem prosto z repo nie tylko przez tzw.
	developerów ale także power-users i przeciętnych userów.

PLD się zmienia, otoczenie PLD także. Metody pracy muszą ewoluować. Nie
twierdzę, że masowe etykietowanie jest OK. Ale jak długo, jak nie
wymyślimy lepszej metody, nie możemy zabronić używać tej.

IMNSHO najwyższy czas na Ac... Nie na wydanie, ale na uruchomienie
builderów i pozwolenie ludziom na grzebanie w tym.
Tylko mam wrażenie, że rąk do pracy brakuje :-(

--