TAGowanie zakazane.

Wto, 20 Maj 2003, 12:04:47 CEST

On Tue, 20 May 2003, Tomek Orzechowski wrote:

> Good point. Ale przez tych kilka lat nie mieliśmy do czynienia z:
>
> * grupowym przygotowywaniem takich kobył jak KDE czy OO
> * jednoczesnymi pracami nad różnymi gałęziami dystrybucji (to, że ich
> 	IMHO za dużo się zrobiło to inny problem)
> * masowym 'własnoręcznym' budowaniem prosto z repo nie tylko przez tzw.
> 	developerów ale także power-users i przeciętnych userów.
>
> PLD się zmienia, otoczenie PLD także. Metody pracy muszą ewoluować.

Kwestia w tym że część tych zmian jest i tak nie do zaakceprtowania bo ma
podłoże nie w bezpośrednicj potrzebach tylko w brakach w innych
miejscach.
Kwestia w tym że robi się w sumei za duża dowolność w tym wszsytkim.
nei chce być niepopawnym prorokiem ale w sytuacji kiedy bedzie miało to
coraz bardziej destrukcyjny wpływ na prace nad dsytrybucją jakos takzą
należałoby w pewnym momecie pomysleć nad tym żeby nei wykorzystywać repo
PLD do blizej neiokreśloncy hcelów o ile są one z takeij czy innej
sprzecznści z celem ronienia dystrybucji.
Na pewno należałoby zastanowuić się nad tym coby zrobić żeby jednak do
tego nie doszło.

[..]
> IMNSHO najwyższy czas na Ac... Nie na wydanie, ale na uruchomienie
> builderów i pozwolenie ludziom na grzebanie w tym.
> Tylko mam wrażenie, że rąk do pracy brakuje :-(

Buildery działają przecież.
W tej chwili jedeyny z lekka rozjechany byuiolder to byuilder axp na
którym nei miałem siły zawracać tego co w miedzyczasie roboczo wprowadził
Jakub i z teg opowodu ta architektóra nei jest w pełni szynchroniozowana z
resztą).

Tak czy inaczje .. nie widzę w tej chwilui choćby jednej osoby która
starałaby sie wyjaśnić niejasności z gcc-ada.
Poweim tak ze jeżeli przeciagnei sie to dalej to poprostu wyłaczę adę
domyślnie na HEAD bo będzie to równoznaczne z tym ze najwidocznie nikomu
nie jest to w sumie potrzebne.

x86 wyglada że ma dobre wsparcie. Mam nadzieje że axp będzie miało też
przyzwoite. Sparc wydaje miz śie ze po mimo wszystko uda mi sie jednak
dalej pociagnac. Nie widze nawtomiast w tej chwili osób zainterwesowancyh
wyjaśnianiem błedów pojawiających sie na ppc (ot choćby niebudujące się
XFree 4.3.0)

Ergo: jest (za)mało i co najgorsze jest coraz mneij osób które myslą o PLD
w tej chwili jako o całości, a zabawa z etykeitowaniem to tylko kolejny
kamyczek w tym ogródku i nie widać żeby miało to gdzieś jakieś rozsądne
granice.