TAGowanie zakazane.

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Wto, 20 Maj 2003, 23:25:06 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Kwestia w tym że część tych zmian jest i tak nie do zaakceprtowania bo ma
> podłoże nie w bezpośrednicj potrzebach tylko w brakach w innych
> miejscach.
> Kwestia w tym że robi się w sumei za duża dowolność w tym wszsytkim.
> nei chce być niepopawnym prorokiem ale w sytuacji kiedy bedzie miało to
> coraz bardziej destrukcyjny wpływ na prace nad dsytrybucją jakos takzą
> należałoby w pewnym momecie pomysleć nad tym żeby nei wykorzystywać repo
> PLD do blizej neiokreśloncy hcelów o ile są one z takeij czy innej
> sprzecznści z celem ronienia dystrybucji.

Czy ktoś mi może wytłumaczyć dlaczego jeśli ktoś dodaje do CVS-a
wpis "upgraded to version x.y.z", to nie mógłby jednocześnie otagować?
Co w tym jest pracochłonnego i destrukcyjnego?

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/