alsa-driver nie buduje się

Wto, 20 Maj 2003, 13:13:32 CEST

On Tue, 20 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> I wielu ludzi ci pisało dlaczego jednak tak.

Nie interesuje mnie to że ktoś ignoruje to że jednyną rzeczą która chroni
przed skutkami znanych błedów jest brak błednych pakietów.

Jeszcze raz Pawł bo nie dociera to do Ciebie że chodzi o trobie normalnej
dystrybucji a nie takiej z której z byle fachowiej bezie się naśmiewał.

I nie interesuje mnie to że ktoś po mimo tego uznaje że jest mu to do
czegoś potrzebne. Wręcz powiem że odsetek tego typu ludzi jest na tyle
mały że warty zignorowania wobec sterty kłopotów związanych z utrzymaniem
całość w gotowości dio tego typu środowiska.