alsa-driver nie buduje się

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 20 Maj 2003, 14:15:16 CEST

On Tue, 20 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nie interesuje mnie to że ktoś ignoruje to że jednyną rzeczą która
> chroni przed skutkami znanych błedów jest brak błednych pakietów.
> Jeszcze raz Pawł bo nie dociera to do Ciebie że chodzi o trobie
> normalnej dystrybucji a nie takiej z której z byle fachowiej bezie się
> naśmiewał.

Jakby co to będzie się naśmiewał bardziej z twojego podejścia...

Owszem - brak błędów daje pewien poziom bezpieczeństwa. Zapominasz jednak
o tym co krąży w podziemiu... Nawet jeżeli ktoś ma dostęp do takich
informacji to ich nie ujawni publicznie, bo w przyszłości nie będzie miał
więcej "przecieków". Załata swoje maszyny i koniec na tym.

Ale ty pewnie uznasz to za "nieistotne, marginalne i pomijalne". Fajnie.

> I nie interesuje mnie to że ktoś po mimo tego uznaje że jest mu to do
> czegoś potrzebne. Wręcz powiem że odsetek tego typu ludzi jest na tyle
> mały że warty zignorowania wobec sterty kłopotów związanych z
> utrzymaniem całość w gotowości dio tego typu środowiska.

Robimy to dla ludzi, dla siebie, a nie dla odsetków...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...