alsa-driver nie buduje się

Wto, 20 Maj 2003, 14:55:20 CEST

On Tue, 20 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Jakby co to będzie się naśmiewał bardziej z twojego podejścia...

Jakoś nie pamietam żeby na k-l z tego typu podejscia ktoś się
nabijał. Za to pamiętam dość dobrze to co było o tym mówione o takich
rzeczach jak LIDS na tym samym k-l.

> Owszem - brak błędów daje pewien poziom bezpieczeństwa. Zapominasz jednak
> o tym co krąży w podziemiu...
> informacji to ich nie ujawni publicznie, bo w przyszłości nie będzie miał
> więcej "przecieków". Załata swoje maszyny i koniec na tym.
>
> Ale ty pewnie uznasz to za "nieistotne, marginalne i pomijalne". Fajnie.

Demonizujesz. Krąży tu znacznie mniej niż niegdyś. Dlaczego ? Ano dlatego
ze znacznei więksdzej ilsoći ludzi zalezy na tym żeby miec do tego dostęp
i z udostępniania tego typu informacji te osoby czy firmy wręcz żyją.

> Robimy to dla ludzi, dla siebie, a nie dla odsetków...

Kwestia w tym że Ty w mówiąc "robimy to dla siebie" masz dokładnie na
myśli "robimy to dokładnie pod to co ja potrzebuję" bez zawracania sobie
głowy tym jak powinien wygladać zasób na poziomie dystrybucji.
Także dopóty dopóki nie będziesz w stanmie oddzielić jednego od
drugiego tak długo będziesz popełniał tu elementarne błędy w myśleniu o
tego typu rzeczach.