TAGowanie zakazane.

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Wto, 20 Maj 2003, 15:32:57 CEST

Przemysław Stanisław Knycz wrote:
> Droga grupo! :)
>
> Chciałbym wiedzieć, co sądzicie o TAGowaniu rzeczy, które ktoś poskładał
> do kupy (patche, dodatkowe opcje, etc) i nie poszło to na buildery. Moim
> skromnym zdaniem, każde release które buduje się poprawnie i działa,
> powinno być tagowane tak, by ta robota nie poszła na marne. No bo jaki
> ma sens napracować się i doszlifować zestaw łatek dla konkretnej wersji,
> jak przyjdzie ktoś i upgradnie ot tak sobie, bo widzi że nowy release
> jest i część pracy pójdzie na marne (nei do końca, bo ocyzwiście można
> [...]

Przy okazji dobrze by było, aby kolejne wersje były otagowywane.
Coby można było nie wczytując się przesadnie w logi wybrać
np. Mozillę 1.3 final albo Quante 3.1.1.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/