TAGowanie zakazane.

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Śro, 21 Maj 2003, 01:45:55 CEST

On Tue, May 20, 2003 at 12:24:24AM +0200, Przemysław Stanisław Knycz wrote:
> Chciałbym wiedzieć, co sądzicie o TAGowaniu rzeczy, które ktoś poskładał
> do kupy (patche, dodatkowe opcje, etc) i nie poszło to na buildery. Moim
jestem za. często chcę zbudować jakąś konkretną paczkę, która akurat nie
była automatycznie budowana(z różnych względów), a nie mam takiej
możliwości, bo nowe patche się nie nakładają na starszą wersję
programu... Potem trzeba szukać która wersja patchy akurat pasuje itepe.
chociaż fajnie gdyby to było jakoś specjalnie oznaczane np z informacją
czy budowało się na ra, czy na nest, czy gdzieś indziej...