Ksiazka o PLD (fwd)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 20 Maj 2003, 22:10:51 CEST

Dnia Tue, 20 May 2003 21:04:27 +0200 Piotr Szymański
<djurban w averne.net> napisał:

> Dobra a tak na serio teraz chwilke, jesli chodzi o te ksiazke, to moze
> warto by autora zaprosic na #pld zeby opowiedzial co zamierza pisac, o
> czym ta ksiazka ma byc (ze o PLD to duzo nie mowi, to tak jakby
> powiedziec ze chce pisac ksiazke o komputerach). Dopiero potem mozna
> myslec o jakichkolwiek wywiadach, bo przeciez nei bede swoim wywiadem
> przyczynial sie do promocji czegos czego nie znam.
>
> Mam kilka pytan do autora, mysle ze inni tez by mieli.

Boję się, że wtedy #pld by trzeba zrobić bardziej moderowanym niż
zwykle, by ktoś nie zaczął bezsensownych ataków na autora że młody, że
co to On o Linuksach wie itp. itd.
Będzie to po prostu wymagała odrobiny samodyscypliny, a wtedy taka
książka mogła by pomóc dystrybucji bo została by po pierwsze wogóle
napisana a po drugie z pomocą developerów sensownie....

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś