Ksiazka o PLD (fwd)

Piotr Szymański djurban w averne.net
Wto, 20 Maj 2003, 22:25:24 CEST

Hi,
Łukasz Jernaś (Tuesday 20 of May 2003 22:10)
> Boję się, że wtedy #pld by trzeba zrobić bardziej moderowanym niż
> zwykle, by ktoś nie zaczął bezsensownych ataków na autora że młody, że
> co to On o Linuksach wie itp. itd.
Mysle ze tu po czesci o to chodzi. Mnie np. interesuje co on wie o linuksie,
choc mam zamiar rozmawiac z nim kulturalnie. Nie widze jednak sensu zeby
pisal ksiazke, o czyms o czym nie ma pojecia i powiem mu to jesli bedzie
trzeba, bo tak uwazam.

> Będzie to po prostu wymagała odrobiny samodyscypliny, a wtedy taka
> książka mogła by pomóc dystrybucji bo została by po pierwsze wogóle
> napisana a po drugie z pomocą developerów sensownie....
Mysle ze z samodyscyplina nie bedzie problemu, wrazie czego ktos zostanie
zdeopowany i tyle.

Mysle ze z inicjatywa spotkania nalezaloby wystapic jak najszybciej.
Proponowalbym na poniedzialek 26.05 o godzinie 21:00 (termin umowny,
propozycje oczywiscie mile widziane). Ja niestety nie moge sie spotkac
wczesniej bo dopiero w niedziele wracam.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net