Ksiazka o PLD (fwd)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 20 Maj 2003, 22:34:28 CEST

Dnia Tue, 20 May 2003 22:25:24 +0200 Piotr Szymański
<djurban w averne.net> napisał:

> Hi,
> Łukasz Jernaś (Tuesday 20 of May 2003 22:10)
> Mysle ze tu po czesci o to chodzi. Mnie np. interesuje co on wie o
> linuksie, choc mam zamiar rozmawiac z nim kulturalnie. Nie widze
> jednak sensu zeby pisal ksiazke, o czyms o czym nie ma pojecia i
> powiem mu to jesli bedzie trzeba, bo tak uwazam.

No zawsze może napisać podręcznik z cyklu "PLD dla (t)opornych" i nikt
mu tego zabronic nie może, to nie MS. Chodzi mi o to, że jeśli jest
szansa by wypromować PLD to należy ją wykorzystać - szczególnie że autor
zdaję się wykazywać chęć współpracy i pewnie można by to przez to dobrze
zrobić - no ale do tego by trzeba go faktycznie trochę przesłuchać....

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś