sp -> sr@cyrylic

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 20 Maj 2003, 22:44:38 CEST

Dnia 2003.05.20 21:52, Jakub Bogusz napisał(a):
> Teraz zmienili taktykę i domyślne sr jest w cyrylicy, natomiast wersję
> łacińską zapisują jako sr w Latn. Jak to ma współpracować z glibc - też
> nie mam pojęcia (dla sr_YU nie będzie się zgadzać LC_CTYPE, a
> sr_YU w Latn
> jest nieobsługiwane)... może chce Ci się ich zapytać? :)

Chmm, to taktyka GNOME Team jest logiczniejsza od ludzi od glibc. Bo
serbowie domyslnie psoługują się cyrylica, a czasem tylko alfabetem
łacińskim - to by tłumaczyło dlaczego wyszczególnione jest Latin a nie
cyrillic. Oczywiście nie zmienia to faktu, że wypadało by zachować
zgodność z glibc. Chyba, że sa planowane zmiany w glibc o których
jeszcze nie wiemy?

			Artur