TAGowanie zakazane.

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 21 Maj 2003, 00:48:42 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ryzyko pomylki i poprzesuwania niewlasciwych tagow.

Od tego są różne narzędzia wspomagające CVS-a, aby ich używać.
Maintainerzy niektórych pakietów (np. Mozilli) mają niemiły obyczaj
wrzucania wersji alpha, podczas gdy poprzednia wersja (final) nie
jest w żaden sposób otagowana. Jeśli chesz sobie skompilować via
builder jakąś rozsądną wersję, musisz najpierw dokładnie prześledzić
cvs-owe logi do SPEC-a. Bez sensu.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/