TAGowanie zakazane.

Śro, 21 Maj 2003, 04:46:29 CEST

On Wed, 21 May 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:

> Od tego są różne narzędzia wspomagające CVS-a, aby ich używać.

Od tego jest głowa żeby jej używać, a nie zwalać na narzędzia.

> Maintainerzy niektórych pakietów (np. Mozilli) mają niemiły obyczaj
> wrzucania wersji alpha,

Odniosłeś mylne wrażenie że są tu jacyś mantainerzy.

> podczas gdy poprzednia wersja (final) nie jest w żaden sposób otagowana.
> Jeśli chesz sobie skompilować via builder jakąś rozsądną wersję, musisz
> najpierw dokładnie prześledzić cvs-owe logi do SPEC-a. Bez sensu.

Przyjrzyj się lepiej dyskusjom jakie miały miejsce wczoraj to będiesz
widział gdzie leżą przyczyny czegoś takiego i zamiast domagać się
zutomatyzmu tutaj zadumaja się choć chwilę jak redukować trgo rzeczywiste
przyczyny a nie urojone do minimum.