TAGowanie zakazane.

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 21 Maj 2003, 00:55:33 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:
> On Tue, 20 May 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:
> [..]

> Zadaj sobie lepiej znacznie prostrze pytanie czy musi się to
> koniecznie z tym wiązać (?) i/lub jakie niby miałby być podstawey tego
> żeby miało tak dokładnie być.

Jest nowa wersja, powinen być tag dla tej wersji. Czy coś w tym jest
nieoczywistego?

> Jeden z kilku mały hint: wykonujac upgrade robisz to na jednej
> architektórze. Konai z rzędem temu kto wykonujac taka operacje był w
> stanei sprawdzić to na wszystkich archuitektórach ..

Że co? SPEC-e i źródła są dla jednej architektury? Od kiedy?

> to tak tylko chcąc
> uwzglednić to że robimy zasoby wieloarchitektórowe. Spróbuj uwzglednić to
> jeszcze że z jakisś blizej nieokreslonych powodów build środowisko
> developera akurat pozwalało na prawidłowe zbuddowanei pakeitu a środowisko
> produkcyjne już nie.

I z tego wynika, że tagów dla wersji ma _w ogóle_ nie być?
To jest pozbywanie się bólu głowy poprzez jej ucięcie.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/