TAGowanie zakazane.

Śro, 21 Maj 2003, 04:50:24 CEST

On Wed, 21 May 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:

> Jest nowa wersja, powinen być tag dla tej wersji. Czy coś w tym jest
> nieoczywistego?

Jesteś kolejna osobą do której nei dotarło że cvs jest środowiskiem
roboczym w którym pracuje się nad zasobami a etykiety służą do
identyfikacji zasobów które były produkcyjnie dostepne w postaci pakietów
na ftp.
Zanim "wymyślisz" przez przypadek po "koljne" zastosowanie dla etykiet
zadaj sobie choć raz pytanie co jest podstawą tego że etykiety stoją w tym
a nie innym miejscu.

[..]
> I z tego wynika, że tagów dla wersji ma _w ogóle_ nie być?
> To jest pozbywanie się bólu głowy poprzez jej ucięcie.

Nie. Z tego wynika że nie masz pojęcia o czym piszesz.