alsa-driver nie buduje się

Śro, 21 Maj 2003, 04:42:54 CEST

On Wed, 21 May 2003, Bartosz Taudul wrote:

> Tym gorzej dla świata.

> I co mnie obchodzi opinia jakichś dziwaków na temat tego co ja robię
> u siebie w domu?

W sumie może wydawać się ze nawet masz rację.
Jest tylko jedno ale. Otóż jeżli tak dalej bedziemy sie miotać to za
kaałek moze się okazać że stracimy nawet te obecne nikłe ekonimiczne
przyczółki podwstaw dzięki którym działają pewne elementy infrastruktóry
PLD.
Ergo tego typu myślenie jakie perezentujesz nie ma niec wspólnego z
jakimkolwiek _racjonalnym_ działaniem.
Także zanim po raz kolejny wypowierz równie fajansiarskie podejscie
zastanów się do czego to może prowadzić na dłuższa metę.